idezet_top

 

Keresés: pénzügyi vezető, főkönyvelő; Találat: Onis interim financial manager

idezet_bottom

 

Interim management

A Társaságok kulcspozíciójú vezetői közül az egyik kiemelten fontos terület a gazdasági vezetői vagy főkönyvelői feladatkör. A gazdasági terület feladataink ellátása nélkülözhetetlen a zavartalan napi működés és a management számára szükséges információk biztosítása szempontjából, mert hibás vagy elégtelen információk hibás döntésekhez vezethetnek.

 

Amennyiben a könyvelés és az adók elszámolása megfelelő szakképzettségű és tapasztalattal rendelkező vezető nélkül működik, akár rövid időn belül is olyan hibák keletkezhetnek az elszámolásokban, amelyek hátráltatják a társaság operatív működését, melyeknek jelentős adóhatósági megállapítás lehet a következménye.

 

 

Kinek és mikor ajánljuk?

 

Az interim financial manager szolgáltatásunkat azoknak a cégeknek ajánljuk, akiknek azonnal szükségük van egy pénzügyi/számviteli szakemberre, aki képes irányítani és felügyelni a pénzügyi/számviteli osztályt. Szakképzett és széleskörű iparági tapasztalattal rendelkező munkatársaink ideiglenesen, vagy igény szerint folyamatos jelleggel betöltik a gazdasági vezető vagy főkönyvelő feladatkörét. Erre különböző okokból lehet szükség:

 

  • ha a távozó vezető munkavállaló helyére még nem találtak megfelelő személyt, de rövid időn belül szükség van valakire, aki irányítja és felügyeli a pénzügyi osztályt
  • ha váratlanul hosszabb időre megbetegszik a vezető, amely időszakban gyors és átmeneti helyettesítésre van szükség
  • induló vállalkozások esetében, ahol a tevékenység már elkezdődött, de még nem tudták felépíteni az ügyviteli dolgozók állományát és ezért még hiányzik a megfelelő tapasztalattal rendelkező vezető
  • a tevékenység átalakulásával, bővülésével az ügyviteli osztályt megfelelően bővíteni, fejleszteni kell. Ez nem csak létszámbeli változást jelent, hanem minőségben is új igényeket támaszt a dolgozók felé, mert pl. adott esetben nagyobb tudású ügyviteli szoftver kerül bevezetésre, vagy az új tevékenységek kezelése új ismereteket igényel. Ilyenkor szükség van egy tapasztalt személyre, aki segít megelőzni, hogy az átmenet során olyan váratlan problémák lépjenek fel, amelyek akadályozzák a társaság tevékenységét, vagy egy későbbi adóhatósági megállapítást okozhatnak
  • ha kétségek merültek fel a külső könyvelés munkájának minősége tekintetében és szükség van egy szakértőre, aki ellenőrizni tudja a könyvelők tevékenységét és biztosítani tudja a könyvelés megfelelő minőségét
  • bevezetett rendszerek megfelelő működésének ellenőrzése

 

 

Miért ajánljuk?

 

Szolgáltatásunk költségtakarékos, ugyanakkor hatékony áthidaló megoldás egy kritikus időszak menedzselésében mindaddig, amíg a társaságnak sikerül állandó jelleggel betölteni a gazdasági-pénzügyi vezetői pozíciót. A szolgáltatás díja költségként adóhatékonyan elszámolható.

 

 

Mit ajánlunk?

 

Szolgáltatásunk keretében első lépésként a helyszínen konzultálunk a társaság vezetésével és munkatársaival. Ennek során részletesen tájékozódunk a társaság tevékenységének jellegéről, szervezeti- és ügyviteli felépítéséről. Felmérjük és meghatározzuk a társaságra vonatkozóan releváns számviteli és adózási kérdéseket, feladatokat. Körülhatároljuk azokat a feladatokat, amelyeket a helyettesítés során el kell végezni. Meghatározzuk a feladatok időszükségletét és egyeztetjük a helyszíni tartózkodásunk időpontjait. A pénzügyi osztály munkatársai részére az adott helyzethez igazodó, részletes feladatlistát készítünk, amelynek teljesülését rendszeresen ellenőrizzük.

 

A munkakör betöltése vagy a munkatárs újbóli munkába állásakor helyzetjelentést készítünk a pénzügyi feladatok állásáról és biztosítjuk a feladatok zavartalan átadását, amelynek során konzultációs célból a társaság által meghatározott ideig rendelkezésre állunk.

 

A munkánk lezárását követően igény esetén tájékoztató anyagot készítünk azokról az általunk azonosított esetleges rendszerbeli vagy egyéb hiányosságokról, és megoldási javaslatokat teszünk azok rendezésére.

 

 

BlogONis

2017-03-08

Mobilitás célú lakhatási támogatás

Az SZJA törvény 2017.01.01-től hatályos rendelkezései a mobilitás célú lakhatási támogatásokról, szigorú feltételek és adminisztrációs kötelezettségek teljesítése esetén a munkáltatók által adómentesen adható juttatási forma lehetőségét kínálják. A juttatást megelőzően körültekintően kell eljárni.

2016-07-17

Cafetréria 2017

A legtöbb munkavállalót érintő juttatások a helyi bérlet és az Erzsébet utalvány is kikerül a kedvezményes adózás mellett adható tételek közül, az utóbbi korlátozás nélkül adható viszont az eddigi 34,51 százalékos adózás helyett 2017 évben már 49,98 százalék közterhet kell a munkáltatóknak fizetniük, ha megtartják ezeket a cafeteria elemeket. Balajthy Brigitta rávilágít a legfontosabb változásokra.

2016-02-07

Telefon használat adóterhei 2016

A vállalkozások működéséhez nélkülözhetetlen, hogy rendelkezzenek telefonos elérhetőségekkel, legyen ez akár „vonalas” vagy mobil telefon elérhetőség. Aki azt gondolja, hogy a telefon számla nettó összege jelenti a vállalkozás teljes telefon költségét és a felszámított áfa teljes mértékben levonható, annak szomorú hírünk van ez attól függ, de jellemzően NEM. A felmerülő adóterhekkel kapcsolatosan foglaljuk össze a legfontosabb tudnivalókat.

Oldal tetejére