idezet_top

 

Megbízható könyvviteli rendszer kialakítása, hogy Ön az üzletre koncentrálhasson!

idezet_bottom

 

Újonnan alakult vállalkozásoknak

Amikor Ön előtt már egy nagyszerű ötlet, üzleti lehetőség körvonalazódott, az előzetes piackutatások eredményei biztatóak és az induláshoz szükséges tőke is rendelkezésre áll, elhatározásra jut és megfogalmazza magában, szeretne új vállalkozást alapítani Magyarországon. Sorra egymás után merülnek fel a kérdések: hol, hogyan, milyen formában? Hova és mit kell bejelenteni? Mennyi a minimálbér és milyen járulékai vannak? Milyen cafetéria rendszert érdemes kialakítani? Megkapja az első megrendelését és nem tudja, hogy hogyan állítson ki az értékesítésről számlát? Mennyi a követelés állomány, melyik szállítónak mikor kell fizetni? Milyen bevallásokat szükséges beadni?

 

Az üzleti folyamatok felépítésével és kialakításával egyidejűleg a vállalkozás számviteli, pénzügyi folyamatait, a kontroll mechanizmusokat is időben meg kell tervezni és ki kell alakítani, valamint meg kell teremteni a folyamatos és jogszerű működés platformját. Segítünk Önnek, hogy az üzleti folyamatokra koncentrálhasson! Egy megbízható és stabil számviteli, üzletviteli rendszer felépítésével időben, pontos információk állhatnak rendelkezésére, melyek alapján Ön gyorsan és hatékonyan tud döntéseket meghozni.

 

Ajánljuk figyelmébe az alábbi szolgáltatásainkat:

 

  • Interim financial manager: ellátjuk az indulás időszakában a vállalkozás gazdasági, pénzügyi folyamatainak átmeneti menedzselését, mely időszak alatt segítünk kiválasztani kooperációban fejvadász céggel a megfelelő gazdasági vezetőt, könyvelőt, számviteli, pénzügyi osztály munkatársait.
  • Meghatározzuk az alapítás utáni számviteli, adózásbeli teendőket, összefoglaljuk a legfontosabb adatszolgáltatási, bevallási határidőket.
  • A vállalkozás tevékenységével, tulajdonosi adatszolgáltatási elvárásokkal kapcsolatosan megvizsgáljuk, hogy milyen számviteli rendszer (magyar és nemzetközi) kialakítása szükséges (számlatükör, számlakeret, számlarend, számviteli politika elkészítése), segítünk a rendszer kialakításában, felépítésében külső, vagy belső könyvelővel együttműködve.
  • Negyedévente átvilágítjuk a pénzügyi adatokat, elemzésünkről összefoglaló anyagot készítünk, melyet röviden prezentálunk a vezetőség számára. Megfogalmazzuk az azonosított hiányosságokat és azokra megoldási javaslatokat teszünk.
  • Összeállítjuk a beszámolót magyar és idegen nyelveken.
  • Elkészítjük a konszern előírásoknak megfelelő adatszolgáltatások.
  • Könyvvizsgálatra kötelezett? Segítünk felkészülni rá! 

BlogONis

2017-03-08

Mobilitás célú lakhatási támogatás

Az SZJA törvény 2017.01.01-től hatályos rendelkezései a mobilitás célú lakhatási támogatásokról, szigorú feltételek és adminisztrációs kötelezettségek teljesítése esetén a munkáltatók által adómentesen adható juttatási forma lehetőségét kínálják. A juttatást megelőzően körültekintően kell eljárni.

2016-07-17

Cafetréria 2017

A legtöbb munkavállalót érintő juttatások a helyi bérlet és az Erzsébet utalvány is kikerül a kedvezményes adózás mellett adható tételek közül, az utóbbi korlátozás nélkül adható viszont az eddigi 34,51 százalékos adózás helyett 2017 évben már 49,98 százalék közterhet kell a munkáltatóknak fizetniük, ha megtartják ezeket a cafeteria elemeket. Balajthy Brigitta rávilágít a legfontosabb változásokra.

2016-02-07

Telefon használat adóterhei 2016

A vállalkozások működéséhez nélkülözhetetlen, hogy rendelkezzenek telefonos elérhetőségekkel, legyen ez akár „vonalas” vagy mobil telefon elérhetőség. Aki azt gondolja, hogy a telefon számla nettó összege jelenti a vállalkozás teljes telefon költségét és a felszámított áfa teljes mértékben levonható, annak szomorú hírünk van ez attól függ, de jellemzően NEM. A felmerülő adóterhekkel kapcsolatosan foglaljuk össze a legfontosabb tudnivalókat.

Oldal tetejére